fbpx
Calculator

Kalkulator opłat za system

10% taniej
Miesięcznie Rocznie

Monitorowane elementy

Obiekt stacjonarny

Budynek lub inny obiekt chroniony w systemie.

1.20 zł X
- +
= 0.00 zł
Kamera

Jeden strumień wideo z kamery lub rejestratora.

6.00 zł X
- +
= 0.00 zł
Nadajnik samochodowy GPS

Urządzenie do monitoringu pojazdów i maszyn.

6.00 zł X
- +
= 0.00 zł
Kontrola wartowników

Funkcjonalność polegająca na automatycznej kontroli obchodów pracowników ochrony.

6.00 zł X
- +
= 0.00 zł
Głośnik IP

Urządzenie VoIP - głośnik lub wideo-domofon IP.

10.00 zł X
- +
= 0.00 zł
Przycisk SOS w SafestarGo

Funkcja w aplikacji mobilnej SafestarGO, umożliwiająca ręczne wywołanie alarmu.

0.50 zł X
- +
= 0.00 zł

Moduły dodatkowe

Moduł ochrony fizycznej

Książki i inne funkcje dla ochrony fizycznej.

300.00 zł 0.00 zł
Moduł głosowy VoIP

Obsługa połączeń głosowych przez VoIP.

300.00 zł 0.00 zł

Podsumowanie

Abonament miesięczny:
600.00 zł netto
Kwota pozostała do wykorzystania w ramach minimalnego miesięcznego abonamentu
600.00 zł netto

Wersja demo

Wypróbuj bezpłatne Safestar tak długo jak potrzebujesz. Po osiągnięciu limitów obiektów jakie możesz obsłużyć w wersji demo będziesz mógł łatwo przejść na większy pakiet.

Często zadawane pytania

Jest potrzebny zwykły komputer z dostępem do internetu. Poprzez przeglądarkę internetową połączysz się z systemem i będziesz mógł z niego normalnie korzystać. Nie potrzebujesz dokonywać instalacji serwerów ani skomplikowanych konfiguracji sieciowych. Zdecydowaną większością spraw związanych z IT w tym administracją serwerów oraz cyber-bezpieczeństwem zajmujemy się za Ciebie.

Tak. Dostępna jest wersja bezpłatna systemu. Klikając w link , można założyć bezpłatne konto i zacząć używać system.

W większości przypadków, najlepiej zacząć od skorzystania z Safestar Free a następnie przejść do wersji płatnej w zależności od potrzeb. Jeżeli dopiero zaczynasz przygodę z e-ochroną, idealną ofertą będzie wypróbowanie darmowego konta testowego. Natomiast jeżeli posiadasz już doświadczenie i chcesz unowocześnić swoje działanie warto skontaktować się z naszym zespołem, który pomoże Ci przejść na pełną wersję systemu.

Opłaty za używanie systemu są naliczane według ilości monitorowanych urządzeń. Przykładowo 150 urządzeń po 1 PLN daje opłatę 150 PLN miesięcznie. 

Okres rozliczeniowy to jeden miesiąc lub jeden rok.

Standardowo, okres wypowiedzenia usługi wynosi 1 miesiąc o ile indywidualne warunki umowy nie stanowią inaczej.

Tak. Rabaty są dostępne w abonamencie rocznym.

Akceptujemy płatności w formie przelewu bankowego.

Do systemu są oferowane dwie aplikacje mobilne: SafestarGO i SafestarPatrol. SafestarGO jest dedykowana dla klientów końcowych usług mointorowania i jest dostępna na dwie platformy iOS oraz Android. SafestarPatrol jest dedykowana dla Patroli Interwencyjnych oraz pracowników ochrony i jest dostępna na platformie Android.

Safestar jest wykonany w najnowszych technologiach programistycznych dostosowanych do obecnych wymagań cyberbezpieczeństwa w internecie. Serwery Safestar są zlokalizowane w certyfikowanych data-center na terenie Polski a fizyczny dostęp do nich osób jest ograniczony i ściśle kontrolowany. Łączność z systemem jest szyfrowana. Są wykonywane kopie zapasowe. Operator systemu – DMSI Software, posiada system zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO27001.

Do systemu można podłączyć większość spotykanych urządzeń alarmowych – zarówno nadajników jaki i central. Safestar obsługuje również większość typowych kamer i rejestratorów wideo. Dokładne informacje na ten temat można znaleźć w naszej bazie wiedzy.

W oparciu o Safestar można świadczyć właściwie wszystkie znane usługi związane z monitoringiem – monitoring alarmowy, wideo, gps, techniczny i personalny(napadowy). W obszarze ochrony fizycznej Safestar dostarcza wiele udogodnień, które możesz wykorzystać jako przewagi konkurencyjne i są to elektroniczne książki ochrony, e-wartownik, linia życia, e-patrol interwencyjny.

Tak. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu danych zapewniamy standardowe środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie. W Systemie są stosowane wybrane kryptograficzne
techniki zabezpieczania w stosunku do wybranych danych Klienta lub danych dostępowych do Systemu (hasła Administratora i Użytkowników Końcowych). Transmisja danych klienta z systemu do urządzenia końcowego Klienta jest szyfrowana z użyciem protokołów zabezpieczających transmisje strumieni danych (Secure Socket Layer lub innych podobnych). W celu zabezpieczenia danych klienta wprowadzonych do Systemu lub innych danych przechowywanych w bazach danych Systemu, tworzone są kopie zapasowe.

Serwery i przetwarzanie danych bierzemy na siebie. To oznacza, że nie musisz kupować takiego sprzętu. Serwery Safestar są zlokalizowane na bezpiecznej i profesjonalnej platformie chmurowej Amazon Web Services. Zapewnia to dostęp do informacji 24/7 z dowolnego miejsca, przez Internet.
wszystko czego potrzeba

Zobacz co otrzymujesz

Odbiorniki sygnałów alarmowych

Safestar posiada odbiorniki sygnałów z najczęściej spotykanych nadajników i central alarmowych, takich jak Satel, EBS, Genevo, Pronal, Pulson, Ajax itp. Obsługiwane są również nadajniki GPS: Albatros, Teltonika i DigitalSystems oraz urządzenia do kontroli pracy wartowników ActiveGaurd i Active Track. Klienci mogą konfigurować swoje urządzenia tak aby nadawały one bezpośrednio do Safestar, dzięki czemu nie muszą oni kupować ani instalować sprzętu po swojej stronie. Klienci otrzymują odpowiednie parametry, takie jak adres IP i numer portu i zgodnie z nimi konfigurują swoje urządzenia.

Serwery w bezpiecznej serwerowni​

Serwery systemu Safestar są umieszczone w profesjonalnej i certyfikowanej serwerowni, tzw. data-center. Są one umieszczone w niezależnej zamykanej szafie. W serwerowni tej są zapewnione odpowiednie warunki środowiskowe takie jak temperatura i wilgotność. Zapewnione jest również odpowiednie zasilanie w postaci dwóch niezależnych obwodów zasilania oraz układu UPSów współpracujących z dwoma potężnymi agregatami prądotwórczymi. Fizyczny dostęp do serwerów jest ograniczony a każda osoba rejestrowana.

Szyfrowana transmisja danych

Połączenie z Safestar jest szyfrowane z wykorzystaniem protokołu HTTPS – takiego samego jaki stosuje się np. w bankowości internetowej. Gwarantuje do zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa dostępu do systemu a także przesyłanych danych.

Zapasowe data-center

Serwery Safestar są rozlokowane w dwóch lokalizacjach na terenie Polski. Oznacza to, że w razie bardzo poważnej awarii w pierwszej z nich, klienci otrzymują dostęp do systemu na serwerach zlokalizowanych w drugiej serwerowni. Dzięki temu nie musisz się martwić co się stanie w razie katastrofy czy pożaru.

Kopie zapasowe

Nie martwisz się o kopie zapasowe danych. My je robimy za Ciebie, są w bezpiecznym miejscu i zawsze można po nie sięgnąć.

Podłączenie odbiorników w siedzibie klienta

Możliwość polegająca na podłączeniu odbiorników sygnałów alarmowych znajdujących się w siedzibie lub obiektach klienta. Takimi odbiornikami mogą być zarówno komputery z zainstalowanym oprogramowaniem odbiorczym (np. OSM, SMET, itp) jak i urządzenia odbiorcze (radiowe lub telefoniczne). Posiadamy odpowiednie rozwiązania umożliwiające przesyłanie protokołu RS232 przez internet.

Migracja bazy danych

Wykonujemy migrację bazy danych z innych systemów lub plików. Dane porządkujemy i odpowiednio importujemy do systemu Safestar. Następnie masz możliwość weryfikacji poprawności tych danych. Znacznie ułatwia to i przyspiesza rozpoczęcie pracy na systemie. Usługa ta może wiązać się z dodatkową opłatą w zależności od zakresu prac i indywidualnych uzgodnień z klientem.

Indywidualny modem GSM w data-center

Klient może umieścić własny modem gsm w data-center Safestar. Zapewniamy podłączenie, niezbędne parametry pracy modemu oraz opiekę serwisową. Przy takiej konfiguracji, klient może odbierać i wysyłać SMSy z wykorzystaniem własnej karty SIM (własnego numeru). Usługa ta wiąże się z dodatkową opłatą, zgodnie z ofertą.

Własny logotyp - personalizacja

Pomagamy rozwijać Twoją markę. Twój logotyp umieścimy w aplikacji mobilnej SafestarGO, oknie logowania i interfejsie systemu oraz raportach w formie PDF. Dodatkowo otrzymasz indywidualną domenę internetową, wg schematu: [twoja_nazwa].safestar.pl

Podłączenie do kamer i rejestratorów wideo

System umożliwia połączenie z kamerami i rejestratorami wideo różnych producentów. Zapewniamy kompatybilność z typowymi urządzeniami oferowanymi przez kluczowych producentów takich jak HIKVISION, DAHUA, GANZ i inne. Do obsługi wideo nie są wymagane dodatkowe „wtyczki” czy inne komponenty, tak więc nie będzie konieczności instalowania ani konfigurowania dodatkowego oprogramowania.

Łącze internetowe po stronie serwerów​

Zapewnimy bezpieczne i niezawodne połączenie internetowe z serwerami Safestar. Do serwerowni jest doprowadzonych ponad 10 różnych łączy internetowych, od różnych operatorów, co gwarantuje odpowiednią niezawodność a także najlepsze połączenia z innymi operatorami internetu.

Opieka specjalistów IT

Nie musisz się martwić o zapewnienie właściwych ludzi, którzy będą opiekować się serwerami i oprogramowaniem. Robimy to my. Zatrudniamy wysokiej klasy programistów i administratorów tak więc opieka nad system jest na najwyższym poziomie. Weryfikujemy to poprzez okresowe audyty.

Aplikacje mobilne

Wraz z dostępem do systemu otrzymujesz możliwość skorzystania z bezpłatnych aplikacji mobilnych SafestarGO i SafestarPatrol. Szczegółowy opis przeznaczenia i funkcjonalności tych aplikacji znajdziesz w zakładce System.

Wysyłka SMSów

Dla klientów posiadających podpisaną umowę oferowana jest opcja wysyłania SMSów z wiadomościami o alertach lub inne powiadomienia dla klientów. Wysyłka odbywa się automatycznie i nie ma konieczności dokupowania i instalacji dodatkowego sprzętu lub abonamentów gsm.

Szkolenie on-line

Na początku zawsze jest wiele pytań i potrzebne jest wprowadzenie. Każdy klient otrzymuje od nas szkolenie z obsługi systemu w formie on-line.

Pomoc techniczną e-mail

Zawsze możesz skorzystać z pomocy technicznej drogą e-mail. Nasz system automatycznie odbierze Twoją wiadomość i zarejestruje ją pod konkretnym numerem a następnie przekaże odpowiedniej osoby, która pomoże Ci udzielając merytorycznej odpowiedzi.

Telefoniczna pomoc techniczna

Możesz zadzwonić i uzyskać pomoc techniczną bezpośrednio od naszych inżynierów. Telefoniczna pomoc techniczna ta jest dostępna w dni robocze od 08:00 do 16:00.

Demo modułu obsługi serwisowej

Moduł wspierający pracę serwisantów i współpracę miedzy centrum monitoringu a działem technicznym.

Demo modułów ochrony fizycznej i obsługi serwisowej

W systemie są dostępne wersje demonstracyjne modułów specjalistycznych dla ochrony fizycznej i obsługi serwisowej. Umożliwiamy bezpłatne zapoznanie się i sprawdzenie działania tych modułów.

Demo modułu VoIP

Moduł umożliwiający komunikację głosową miedzy centrum monitoringu a chronionymi obiektami. Dodatkowo istnieje również możliwość podpięcia „linii miejskiej” SIP należącej do klienta. Operator bezpośrednio z konsoli alarmowej może wykonywać bezpłatne połączenie głosowe z głośnikiem lub domofonem IP. Można również wykonywać połączenia telefoniczne.