fbpx

Moduł dla ochrony fizycznej

Wygrywaj profesjonalizmem i nowoczesnymi technologiami

Cyfryzacja i dostęp on-line

Safestar umożliwia prowadzenie w pełni elektronicznej dokumentacji przebiegu służby. Dzięki temu dane o wszystkich zdarzeniach są bezpieczne i przechowywane w wygodny sposób.

Ważną zaletą jest dostęp on-line do  przez co zyskujesz na szybkości dotarcia do niezbędnych danych. 

Twoja nowoczesna oferta

Safestar umożliwi Ci stworzenie nowoczesnej oferty, którą docenią Twoi klienci. Z nami zmienisz ochronę fizyczną w e-ochronę.

Będziesz w stanie sprostać coraz wyższym oczekiwaniom klientów przy jednoczesnym zachowaniu rozsądnych cen.

Automatyzacja procesów

Mając do dyspozycji Safestar prowadzenie dokumentacji będzie łatwe jak nigdy dotąd. Usprawnisz nadzór nad pracą posterunków.

Zautomatyzujesz procesy nadzoru i raportowania przez co zyskasz więcej czasu na inne istotne zadania. System w końcu zapracuje dla Ciebie

4 rodzaje książek ochrony

Książka służby

Książka służby to podstawowy rodzaj dokumentu prowadzonego na posterunkach ochrony. Książka służby służy do gromadzenia informacji o pełnionej służbie i zdarzeniach, do których doszło na terenie chronionego obiektu.

Książka wejść i wyjść

Książka wejść i wyjść umożliwia rejestrowanie osób, które wchodzą lub wychodzą z chronionego obiektu. Możesz zapisać w systemie dane każdej osoby i w prosty sposób wyszukać je w każdej chwili. 

Nie musisz rejestrować raz zapisanych gości, ponieważ zostają w systemie. Ponadto możesz z wyprzedzeniem zarejestrować w systemie oczekiwanych gości, którzy wcześniej uprzedzili o swoim przybyciu.

Książka kluczy

Książka kluczy to funkcjonalność, która umożliwia rejestrowanie informacji o tym, którzy pracownicy, w którym momencie pobrali oraz zdali dany klucz. Możesz określić, kto ma prawo do pobierania klucza, dzięki czemu zyskasz pewność, że nie zostaną wydane niewłaściwym osobom.

Książka nadzoru

Książka nadzoru umożliwia zdalną kontrolę posterunków ochrony oraz rejestrowanie rezultatów w systemie. Pracownik centrum operacyjnego firmy lub centrum monitoringu może uzupełniać kolejne wpisy w lokalnych książkach jako osoba kontrolująca.

Kontrola pracy wartowników

Zdalny nadzór on-line

Elektroniczna kontrola wartowników umożliwia zdalny nadzór nad obchodami wykonywanymi przez pracowników. Pracownicy ochrony wykorzystują aplikację mobilną SafestarPatrol lub inne urządzenie zintegrowane z Safestar do zarejestrowania swojej obecności w punkcie kontrolnym. Dzięki temu system tworzy pełną historię wszystkich rejestracji, która pokazuje czas wartownika w określonym miejscu.

Automatyzacja nadzoru

Safestar zapewnia oszczędności, dzięki algorytmom, które automatyzują proces kontroli i raportowania.

Główny algorytm, który możesz skonfigurować i stosować w codziennej pracy, to wirtualne ścieżki. Umożliwia zaprogramowanie przebiegu obchodu poprzez określenie, w którym momencie powinny zostać zarejestrowane kolejne punkty kontrolne. Dzięki temu system Safestar poinformuje Cię automatycznie o zaistniałych nieprawidłowościach.

Linia życia

Bezpieczeństwo wartowników

Najbardziej powszechnym sposobem nadzoru nad pracownikami ochrony na terenie chronionego obiektu są połączenia telefoniczne. Jest to jednak sposób uciążliwy dla koordynatorów centrum monitoringu.

Safestar ma funkcję zwaną linią życia, która automatyzuje ten proces. Umożliwia wykorzystanie różnych sygnałów potwierdzających.

Harmonogramy

Linia życia umożliwia stworzenie harmonogramu informującego o tym, kiedy pracownik ochrony powinien się zameldować. System automatycznie sprawdza, czy sygnały kontrolne pojawiają się w wyznaczonym czasie.

Róże sposoby informowania

Sygnałem kontrolnym może być połączenie telefoniczne, odbicie dowolnego punktu kontrolnego lub inny sygnał, który może zostać odebrany i zidentyfikowany przez system.