Kalkulator opłat za system
10% taniejMonitorowane elementy
Budynek lub inny obiekt chroniony w systemie.
Jeden strumień wideo z kamery lub rejestratora.
Urządzenie do monitoringu pojazdów i maszyn.
Funkcjonalność polegająca na automatycznej kontroli obchodów pracowników ochrony.
Urządzenie VoIP - głośnik lub wideo-domofon IP.
Funkcja w aplikacji mobilnej SafestarGO, umożliwiająca ręczne wywołanie alarmu.
Moduły dodatkowe
Książki i inne funkcje dla ochrony fizycznej.
Funkcjonalności dla serwisu technicznego agencji ochrony.
Obsługa połączeń głosowych przez VoIP.
Podsumowanie
Wersja demo
Wypróbuj bezpłatne Safestar tak długo jak potrzebujesz. Po osiągnięciu limitów obiektów jakie możesz obsłużyć w wersji demo będziesz mógł łatwo przejść na większy pakiet.
- 10 obiektów stacjonarnych
- 10 kamer wideo
- 1 nadajnik GPS
- 1 wartownik
- 1 przycisk SOS
- 1 obiekt ochrony fizycznej
Często zadawane pytania
Jest potrzebny zwykły komputer z dostępem do internetu. Poprzez przeglądarkę internetową połączysz się z systemem i będziesz mógł z niego normalnie korzystać. Nie potrzebujesz dokonywać instalacji serwerów ani skomplikowanych konfiguracji sieciowych. Zdecydowaną większością spraw związanych z IT w tym administracją serwerów oraz cyber-bezpieczeństwem zajmujemy się za Ciebie.
Tak. Dostępna jest wersja bezpłatna systemu. Klikając w link , można założyć bezpłatne konto i zacząć używać system.
W większości przypadków, najlepiej zacząć od wersji bezpłatnej a następnie przejść do wersji Start lub Pro w zależności od potrzeb. Jeżeli dopiero zaczynasz przygodę z e-ochroną, idealną ofertą będzie pakiet Start. Natomiast jeżeli posiadasz już doświadczenie i chcesz unowocześnić swoje działanie warto wybrać pakiet Pro.
Opłaty za używanie systemu są naliczane według ilości monitorowanych urządzeń. Przykładowo 150 urządzeń po 1 PLN daje opłatę 150 PLN miesięcznie.
Okres rozliczeniowy to jeden miesiąc lub jeden rok.
Standardowo, okres wypowiedzenia usługi wynosi 1 miesiąc o ile indywidualne warunki umowy nie stanowią inaczej.
Tak. Rabaty są dostępne w abonamencie rocznym.
Akceptujemy płatności w formie przelewu bankowego.
Do systemu są oferowane dwie aplikacje mobilne: SafestarGO i SafestarPatrol. SafestarGO jest dedykowana dla klientów końcowych usług mointorowania i jest dostępna na dwie platformy iOS oraz Android. SafestarPatrol jest dedykowana dla Patroli Interwencyjnych oraz pracowników ochrony i jest dostępna na platformie Adnroid.
Safestar jest wykonany w najnowszych technologiach programistycznych dostosowanych do obecnych wymagań cyberbezpieczeństwa w internecie. Serwery Safestar są zlokalizowane w certyfikowanych data-center na terenie Polski a fizyczny dostęp do nich osób jest ograniczony i ściśle kontrolowany. Łączność z systemem jest szyfrowana. Są wykonywane kopie zapasowe. Operator systemu – DMSI Software, posiada system zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO27001.
Do systemu można podłączyć większość spotykanych urządzeń alarmowych – zarówno nadajników jaki i central. Safestar obsługuje również większość typowych kamer i rejestratorów wideo. Dokładne informacje na ten temat można znaleść w naszej bazie wiedzy.
W oparciu o Safestar można świadczyć właściwie wszystkie znane usługi związane z monitoringiem – monitoring alarmowy, wideo, gps, techniczny i personalny(napadowy). W obszarze ochrony fizycznej Safestar dostarcza wiele udogodnień, które możesz wykorzystać jako przewagi konkurencyjne i są to elektroniczne książki ochrony, e-wartownik, linia życia, e-patrol interwencyjny.
Serwery i przetwarzanie danych bierzemy na siebie. To oznacza, że nie musisz kupować takiego sprzętu. Serwery Safestar są zlokalizowane w dwóch bezpiecznych i profesjonalnych serwerowniach na terenie Polski. Zapewnia to dostęp do informacji 24/7 z dowolnego miejsca, przez Internet.
wszystko czego potrzeba
Zobacz co otrzymujesz
Odbiorniki sygnałów alarmowych
Safestar posiada odbiorniki sygnałów z najczęściej spotykanych nadajników i central alarmowych, takich jak Satel, EBS, Genevo, Pronal, Pulson, Ajax itp. Obsługiwane są również nadajniki GPS: Albatros, Teltonika i DigitalSystems oraz urządzenia do kontroli pracy wartowników ActiveGaurd i Active Track. Klienci mogą konfigurować swoje urządzenia tak aby nadawały one bezpośrednio do Safestar, dzięki czemu nie muszą oni kupować ani instalować sprzętu po swojej stronie. Klienci otrzymują odpowiednie parametry, takie jak adres IP i numer portu i zgodnie z nimi konfigurują swoje urządzenia.
Serwery w bezpiecznej serwerowni
Szyfrowana transmisja danych
Zapasowe data-center
Kopie zapasowe
Podłączenie odbiorników w siedzibie klienta
Migracja bazy danych
Wykonujemy migrację bazy danych z innych systemów lub plików. Dane porządkujemy i odpowiednio importujemy do systemu Safestar. Następnie masz możliwość weryfikacji poprawności tych danych. Znacznie ułatwia to i przyspiesza rozpoczęcie pracy na systemie. Usługa ta może wiązać się z dodatkową opłatą w zależności od zakresu prac i indywidualnych uzgodnień z klientem.
Indywidualny modem GSM w data-center
Klient może umieścić własny modem gsm w data-center Safestar. Zapewniamy podłączenie, niezbędne parametry pracy modemu oraz opiekę serwisową. Przy takiej konfiguracji, klient może odbierać i wysyłać SMSy z wykorzystaniem własnej karty SIM (własnego numeru). Usługa ta wiąże się z dodatkową opłatą, zgodnie z ofertą.
Własny logotyp - personalizacja
Podłączenie do kamer i rejestratorów wideo
System umożliwia połączenie z kamerami i rejestratorami wideo różnych producentów. Zapewniamy kompatybilność z typowymi urządzeniami oferowanymi przez kluczowych producentów takich jak HIKVISION, DAHUA, GANZ i inne. Do obsługi wideo nie są wymagane dodatkowe „wtyczki” czy inne komponenty, tak więc nie będzie konieczności instalowania ani konfigurowania dodatkowego oprogramowania
Łącze internetowe po stronie serwerów
Opieka specjalistów IT
Aplikacje mobilne
Wysyłka SMSów
Dla klientów posiadających podpisaną umową oferowana jest opcja wysyłania SMSów z wiadomościami o alertach lub inne powiadomienia dla klientów. Wysyłka odbywa się automatycznie i nie ma konieczności dokupowania i instalacji dodatkowego sprzętu lub abonamentów gsm.
Szkolenie on-line
Pomoc techniczną e-mail
Telefoniczna pomoc techniczna
Możesz zadzwonić i uzyskać pomoc techniczną bezpośrednio od naszych inżynierów. Telefoniczna pomoc techniczna ta jest dostępna w dni robocze od 08:00 do 16:00.