fbpx

e-Marketing w ochronie? Weź przestań, to nie zadziała! [wideo]

Chcesz się przekonać, czy Twoja agencja ochrony potrzebuje marketingu internetowego? Zastanawiasz się, jak rozkręcić biznes dzięki rozwiązaniom dostępnym w sieci? Ten materiał jest dla Ciebie.

E-Marketing agencji ochrony

E-Marketing w agencjach ochrony to temat nadal raczkujący. A przecież nawet zwyczajne tabliczki informacyjne wieszane na ogrodzeniach to coś więcej niż ostrzeżenie, że dany obiekt jest chroniony. To również forma reklamy zewnętrznej, będąca elementem strategii marketingowej. A bez marketingu firma, choć może się rozwijać, to zapewne będzie to robić w żółwim tempie. 

Doskonale opisują to badania, które sygnalizują, że aktualnie internet (44,2%) wyprzeda telewizje (42,6%) pod względem udziału w rynku reklamowym. Internet daje ogromne możliwości zaprezentowania oferty agencji ochroniarskiej w różnych formatach, w tym tekstowym, graficznym, wideo. Pozwala również pokazać te formaty konkretnej grupie docelowej, a nie wszystkim jak leci, jak to w przypadku telewizji, czy prasy.

Jak więc się reklamować? Odpowiedź znajdziesz w poniższym wideo. Obejrzyj film, z którego dowiesz się:

  • Czy działania marketingowe w internecie to must-have agencji ochrony?
  • Jakie 4 kanały dystrybucji treści marketingowych warto wykorzystać do promocji?
  • Co powinna zawierać dobra strona www agencji ochrony?
  • Jakie narzędzia wykorzystać do promocji firmy w sieci?

Jak widzisz, rozwój agencji ochrony jak najbardziej idzie w parze z e-marketingiem.
Jeśli ten temat jest dla Ciebie interesujący i chcesz porozmawiać o możliwościach rozwoju Twojej agencji ochrony, to serdecznie zapraszam do umówienia się na bezpłatną rozmowę, w trakcie której przeanalizuję Twoją sytuację i podzielę się najlepszymi praktykami.

Nowoczesny system dla Twojej agencji ochrony, który Ci się opłaci!

Ty nie musisz znać się na zaawansowanej technologii, aby ją wykorzystać do rozwoju firmy. Wszystko Ci zaprezentujemy! Umów się na niezobowiązujące spotkanie demonstracyjne i sprawdź, jak wiele możliwości da Twojej firmie system Safestar.
Udostępnij artykuł na:
Krzysztof Ciesielski

Krzysztof Ciesielski

Krzysztof Ciesielski (ur. 1976 w Krakowie). Menedżer, ekspert, publicysta, wykładowca. Absolwent wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Warszawskiej. Od ponad 20 lat w branży ochrony. Od 2010r. Prezes Zarządu DMSI Software. Pomysłodawca i współtwórca wirtualnego centrum monitorowania Safestar. Karierę zawodową związał z systemami zabezpieczeń elektronicznych oraz szeroko rozumianym monitoringiem i ochroną.