NOWOCZEŚNIE I PROFESJONALNIE
Moduł dla ochrony fizycznej
Cyfryzacja i dostęp on-line
Safestar umożliwia prowadzenie w pełni elektronicznej dokumentacji przebiegu służby. Dzięki temu dane o wszystkich zdarzeniach są bezpieczne i przechowywane w wygodny sposób.
Ważną zaletą jest dostęp on-line do przez co zyskujesz na szybkości dotarcia do niezbędnych danych.
Twoja nowoczesna oferta
Safestar umożliwi Ci stworzenie nowoczesnej oferty, którą docenią Twoi klienci. Z nami zmienisz ochronę fizyczną w e-ochronę.
Będziesz w stanie sprostać coraz wyższym oczekiwaniom klientów przy jednoczesnym zachowaniu rozsądnych cen.
Automatyzacja procesów
Mając do dyspozycji Safestar prowadzenie dokumentacji będzie łatwe jak nigdy dotąd. Usprawnisz nadzór nad pracą posterunków.
Zautomatyzujesz procesy nadzoru i raportowania przez co zyskasz więcej czasu na inne istotne zadania. System w końcu zapracuje dla Ciebie
Materiały szkoleniowe o module ochrony fizycznej
Kontrola obchodów wartowników
Książki ochrony i SafestarPatrol
Konfigurowanie raportów
Cztery rodzaje elektronicznych książek ochrony
Książka służby
Książka służby to podstawowy rodzaj dokumentu prowadzonego na posterunkach ochrony. Książka służby służy do gromadzenia informacji o pełnionej służbie i zdarzeniach, do których doszło na terenie chronionego obiektu.
- rozpoczęcie i zakończenie służby
- gromadzenie informacji o zdarzeniach
- sprawdzenie procedur postępowania
- rejestracja wyposażenia posterunku i pracowników
Książka wejść i wyjść
Książka wejść i wyjść umożliwia rejestrowanie osób, które wchodzą lub wychodzą z chronionego obiektu. Możesz zapisać w systemie dane każdej osoby i w prosty sposób wyszukać je w każdej chwili.
Nie musisz rejestrować raz zapisanych gości, ponieważ zostają w systemie. Ponadto możesz z wyprzedzeniem zarejestrować w systemie oczekiwanych gości, którzy wcześniej uprzedzili o swoim przybyciu.
Książka kluczy
Książka kluczy to funkcjonalność, która umożliwia rejestrowanie informacji o tym, którzy pracownicy, w którym momencie pobrali oraz zdali dany klucz. Możesz określić, kto ma prawo do pobierania klucza, dzięki czemu zyskasz pewność, że nie zostaną wydane niewłaściwym osobom.
Książka nadzoru
Książka nadzoru umożliwia zdalną kontrolę posterunków ochrony oraz rejestrowanie rezultatów w systemie. Pracownik centrum operacyjnego firmy lub centrum monitoringu może uzupełniać kolejne wpisy w lokalnych książkach jako osoba kontrolująca.
Kontrola pracy wartowników
Zdalny nadzór on-line
Automatyzacja nadzoru
Safestar zapewnia oszczędności, dzięki algorytmom, które automatyzują proces kontroli i raportowania.
Główny algorytm, który możesz skonfigurować i stosować w codziennej pracy, to wirtualne ścieżki. Umożliwia zaprogramowanie przebiegu obchodu poprzez określenie, w którym momencie powinny zostać zarejestrowane kolejne punkty kontrolne. Dzięki temu system Safestar poinformuje Cię automatycznie o zaistniałych nieprawidłowościach.
Linia życia
Bezpieczeństwo wartowników
Najbardziej powszechnym sposobem nadzoru nad pracownikami ochrony na terenie chronionego obiektu są połączenia telefoniczne. Jest to jednak sposób uciążliwy dla koordynatorów centrum monitoringu.
Safestar ma funkcję zwaną linią życia, która automatyzuje ten proces. Umożliwia wykorzystanie różnych sygnałów potwierdzających.
Harmonogramy
Linia życia umożliwia stworzenie harmonogramu informującego o tym, kiedy pracownik ochrony powinien się zameldować. System automatycznie sprawdza, czy sygnały kontrolne pojawiają się w wyznaczonym czasie.
Róże sposoby informowania
Sygnałem kontrolnym może być połączenie telefoniczne, odbicie dowolnego punktu kontrolnego lub inny sygnał, który może zostać odebrany i zidentyfikowany przez system.
Sprawdź jak wiele możliwości daje Safestar
Zapraszam na rozmowę, podczas której przedyskutujemy jak Safestar może pomóc w rozwoju Twojej agencji ochrony.