Chcesz się przekonać, czy Twoja agencja ochrony potrzebuje marketingu internetowego? Zastanawiasz się, jak rozkręcić biznes dzięki rozwiązaniom dostępnym w sieci? Ten materiał jest dla Ciebie.
E-Marketing agencji ochrony
E-Marketing w agencjach ochrony to temat nadal raczkujący. A przecież nawet zwyczajne tabliczki informacyjne wieszane na ogrodzeniach to coś więcej niż ostrzeżenie, że dany obiekt jest chroniony. To również forma reklamy zewnętrznej, będąca elementem strategii marketingowej. A bez marketingu firma, choć może się rozwijać, to zapewne będzie to robić w żółwim tempie.
Doskonale opisują to badania, które sygnalizują, że aktualnie internet (44,2%) wyprzeda telewizje (42,6%) pod względem udziału w rynku reklamowym. Internet daje ogromne możliwości zaprezentowania oferty agencji ochroniarskiej w różnych formatach, w tym tekstowym, graficznym, wideo. Pozwala również pokazać te formaty konkretnej grupie docelowej, a nie wszystkim jak leci, jak to w przypadku telewizji, czy prasy.
Jak więc się reklamować? Odpowiedź znajdziesz w poniższym wideo. Obejrzyj film, z którego dowiesz się:
- Czy działania marketingowe w internecie to must-have agencji ochrony?
- Jakie 4 kanały dystrybucji treści marketingowych warto wykorzystać do promocji?
- Co powinna zawierać dobra strona www agencji ochrony?
- Jakie narzędzia wykorzystać do promocji firmy w sieci?
Jak widzisz, rozwój agencji ochrony jak najbardziej idzie w parze z e-marketingiem.
Jeśli ten temat jest dla Ciebie interesujący i chcesz porozmawiać o możliwościach rozwoju Twojej agencji ochrony, to serdecznie zapraszam do umówienia się na bezpłatną rozmowę, w trakcie której przeanalizuję Twoją sytuację i podzielę się najlepszymi praktykami.