PROWADZĄCY
Szkolenie poprowadzą znani i doświadczeni specjaliści oraz menadżerowie.

Artur Starz
Dyrektor wsparcia tech.
Ekspert, praktyk w dziedzinie systemów monitoringu. W branży ochrony od 1995 roku. Zaczynał karierę jako dyżurny SMA i instalator, następnie programista, projektant instalacji SSWiN, SAP, CCTV. Wieloletni dyrektor działu technicznego oraz produkcji urządzeń do monitoringu. Od 2018 roku dyrektor działu wsparcia technicznego. Łowczy 🙂

Paweł Dobosz
dyrektor regionalny
W branży ochrony od 15 lat. Zaczynał jako instalator systemów elektronicznych zabezpieczeń a następnie kierownik Działu Technicznego. Ekspert ds. systemów CCTV, SSWiN oraz sieci komputerowych. Doświadczony Integrator systemów, wdrożeniowiec i szkoleniowiec. Człowiek z pasją.

Tomasz Fąfara
dyrektor techniczny
Programista od czasu, kiedy słowo “informatyk” znaczyło „wszystko”. Pasjonat technologii webowych zanim stało się to modne i nazwało się chmurą. Od początku związany z rynkiem ochrony i monitoringu. Współtwórca systemu Safestar. Odpowiedzialny za „radość i smutek” użytkowników Safestar. Rowerowy wariat 🙂

Krzysztof Ciesielski
uniwersalny prezes
Menedżer, ekspert, publicysta, wykładowca. Od 25 lat w branży ochrony. Pomysłodawca i współtwórca wirtualnego centrum monitorowania Safestar. Karierę zawodową związał z systemami zabezpieczeń elektronicznych oraz szeroko rozumianym monitoringiem i ochroną. „Człowiek orkiestra” 🙂
3 SALE SZKOLENIOWE
Szkolenie zostanie podzielone na trzy grupy tematyczne, a uczestnicy tych grup będą rozmieszczeni w trzech salach szkoleniowych. Uczestnicy będą mogli wybrać, który zakres tematyczny im najbardziej pasuje. i dołączyć do odpowiedniej grupy.
3 GRUPY TEMATYCZNE
Wideo, analityka, audio i problemy sieciowe
W tej grupie będziemy omawiać kwestie związane z monitoringiem wideo, skutecznym wykorzystanim analityki, wsparciem audio oraz poruszymy kwestie sieciowe.
Monitoring SSWiN, optymalizacje i integracje
Grupa poświęcona tematyce monitoringu alarmowego, sposobach optymalizacji procesów obslugi alarmów oraz integracji z urządzeniami alarmowymi.
Biznes, sprzedaż i marketing
Wspólnie z szefami firm i osobami decyzyjnymi będziemy omawiać aspekty biznesowe oraz sprawy związane ze sprzedażą i marketingiem usług wykonywanych przez centra monitoringu.
O warsztatach
Jeżeli zastanawiasz się czy warto wziąć udział w tym szkoleniu to serdecznie zapraszamy do obejrzenie tego krótkiego zaproszenia wideo.
Agenda wydarzenia
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółową agendą wydarzenia.
Zgłoszenie udziału
"*" oznacza pola wymagane
Klikając „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych zgodnie z polityką prywatności.
Koszt udziału to 750 PLN netto / osobę
Opłata obejmuje:
- szkolenie,
- materiały szkoleniowe,
- nocleg,
- pełne wyżywienie,
- kolację integracyjną i „open bar”😁.
Wybraliśmy super miejsce na tego rodzaju spotkanie, zobacz: https://www.hotelboss.pl/
Rozpoczęcie szkolenia 23 maja o godzinie 10:00. Zakończenie i wyjazd 24 maja po śniadaniu.
Gdzie
ul. Żwanowiecka 20
04-849 Warszawa
Kiedy
od 10:00 – 23.05.2022
do 10:00 – 24.05.2022
Kontakt
+ 48 22 112 17 91