Analityka wideo w ochronie, to usługa znana, ale wciąż niewykorzystywana w pełni. Jej potencjał jest ogromny, jednakże w praktyce wiele agencji popełnia kilka kluczowych błędów, które nie pozwalają im na tym zarobić. Poznaj 4 zagadnienia, które musisz znać jeśli chcesz sukcesywnie wykorzystać analitykę wideo we własnej firmie.
Dobór sprzętu, konfiguracja, obsługa alarmów i…
W nagłówku powyżej wymieniłem 3 z 4 podstawowych ograniczeń, jakie blokują agencję ochrony przed zarabianiem na analityce wideo. I choć technicznie można to wszystko zorganizować, to jak przełożyć to na sprzedaż i zarabianie pieniędzy.
O tym, jak wdrożyć, udoskonalić i spieniężyć analitykę wideo w Twojej agencji dowiesz się z materiału poniżej.
Obejrzyj nagranie, w którym omówiłem:
- Jak dobrać właściwe kamery i rejestratory
- Co jest najważniejsze przy wyborze sprzętu
- Jak skonfigurować analitykę wideo i podłączyć ją do centrum monitorowania
- Jak zorganizować i usprawnić pracę operatora centrum monitorowania z analityką wideo
- W jaki sposób zaprojektować model biznesowy sprzyjający wykorzystaniu analityki i sprzedaży tej usługi do klientów
Podsumowanie
Analityka wideo to swego rodzaju fundament nowoczesnych centrów monitorowania. Warto jednak mieć na uwadzę, by nie inwestować jedynie w sprzęt, którego obsługa może przerosnąć operatorów. Po obejrzeniu tego nagrania wiesz już jak zaprojektować przyjazne środowisko do obsługi analityki wideo.
Jeśli chcesz sprawdzić, jak Safestar pomaga zaprojektować taki model działania agencji, to przetestuj nasz system za darmo.
Wystarczy kliknąć tutaj https://safestar.pl/rejestracja-safestarfree/