Większy nie zawsze znaczy lepszy, również w branży ochrony. Dlaczego więc małe agencje mają szanse wygrywać w starciu z dużo większą konkurencją? Dlaczego klienci chętnie wybierają mniejsze, lokalne agencje ochrony? Tego dowiesz się z tego materiału.
Jak wygrać z “dużą” agencją ochrony?
Duża agencja ochrony to też duży bagaż doświadczeń, masa sprzętu, ludzi i wypracowane standardy, które gwarantują funkcjonowanie firmy, jednak mają też negatywny wpływ na jej rozwój.
Na czym więc polega sekret młodych agencji ochrony, które w krótkim czasie zyskały popularność i obsługą po kilkunastu miesiącach nawet 2000 kamer?
O tym dowiesz się z poniższego nagrania. Obejrzyj i dowiedz się:
- Na czym polega przewaga małych agencji nad potężnymi “zawodnikami” na rynku?
- Dlaczego tradycja niestety coraz częściej przegrywa z technologią?
- Jak mała agencja w 2 lata zyskała rozgłos i obsługuje kilkanaście podmiotów, zarabiając przy tym dobre pieniądze?
- Jakie rozwiązania technologiczne pozwolą Ci osiągnąć taki efekt?
Podsumowanie
Prężny rozwój firmy nie wymaga od agencji inwestycji idącej w kilkadziesiąt tysięcy złotych. Chodzi raczej o umiejętny dobór “lekkich” rozwiązań, które przy niższym koszcie są w stanie zaoferować większą funkcjonalność i bezpieczeństwo niż standardowe procedury. Teraz już wiesz, że Twoja agencja również tak może. Wystarczy otworzyć oczy na nowe – bo w branży ochrony nowe, oznacza lepsze.
Jeśli chcesz porozmawiać o nowych możliwościach dla Twojej agencji, to zapraszam Cię do umówienia się na bezpłatne konsultacje, w trakcie których wspólnie przeanalizujemy Twoją sytuację i wskażemy potencjalne miejsca do usprawnienia.