W Safestar są co najmniej dwie funkcje, mogące ułatwić komunikację wewnętrzną i wymianę informacji pomiędzy operatorami:
- Funkcja informacji przy każdym obiekcie, dostępna z konsoli
- Panel „Wiadomości”
1. Funkcja informacji przy każdym obiekcie #
Pierwsza to funkcja informacji przy każdym obiekcie, dostępna z konsoli. KONSOLA -> ZDARZENIE (z listy) -> Zakładka INFO
Dla każdego zdarzenia na liście zdarzeń dostępna jest zakładka “INFO”. Aby dodać nową informację należy wybrać przycisk “Dodaj informację”
Możemy tam umieścić:
- informację terminową,
- informację oznaczoną jako ważną – będzie się pokazywać na czerwono,
- informację dla patrolu, która pokaże się w aplikacji patrol
W konsoli wygląda to tak:
Każda edycja notatki zostaje zapisana:
2. Panel “Wiadomości” #
Drugą opcją jest panel „Wiadomości” widoczny pod ikoną koperty w górnej części konsoli
W tym panelu można dodawać wiadomości, które będą widoczne w panelu pod ikoną koperty:
Każda z wiadomości może mieć kilka cech, takich jak możliwość edycji i odpowiedzi, grupa adresatów itp.
Jeśli twórca wątku zezwoli, to można na taką wiadomość odpowiedzieć: