W jakich sytuacjach należy skorzystać z procedury zmiany hasła? #
- Gdy użytkownik zapomniał swoje hasło.
- Gdy użytkownik zbyt wiele razy wpisał błędne hasło i konto zostało zablokowane.
Resetowanie hasła #
W celu zmiany hasła należy na głównym ekranie logowania kliknąć „Nie pamiętam hasła”
Użytkownik zostanie przeniesiony na Formularz resetowania hasła, w którym należy podać adres e-mail.
UWAGA! Należy podać adres e-mail powiązany z kontem użytkownika w aplikacji! Użytkownik musi posiadać dostęp do skrzynki pocztowej, z którą powiązane jest konto w aplikacji.
Po wciśnięciu przycisku „Wyślij” na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem do zmiany hasła.
Należy przejść do programu pocztowego. Aby wygenerować nowe hasło do systemu Safestar, należy kliknąć w link z wiadomości oraz postępować zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.
Na formularzu ustalania nowego hasła, w celach bezpieczeństwa, należy dwa razy wprowadzić nowe hasło i kliknąć przycisk „Wyślij”.
Jeśli wszystko przebiegnie bezbłędnie hasło zostanie zmienione i będzie można przejść do formularza logowania.