fbpx

Opis zawartości pakietów usług

Zakres usługiPakiet FreePakiet StartPakiet Pro
Odbiorniki sygnałów alarmowych
Safestar posiada odbiorniki sygnałów z najczęściej spotykanych nadajników i central alarmowych, takich jak Satel, EBS, Genevo, Pronal, Pulson, Ajax itp. Obsługiwane są również nadajniki GPS: Albatros, Teltonika i DigitalSystems oraz urządzenia do kontroli pracy wartowników ActiveGaurd i Active Track. Klienci mogą konfigurować swoje urządzenia tak aby nadawały one bezpośrednio do Safestar, dzięki czemu nie muszą oni kupować ani instalować sprzętu po swojej stronie. Klienci otrzymują odpowiednie parametry, takie jak adres IP i numer portu i zgodnie z nimi konfigurują swoje urządzenia.
TakTakTak
Podłączenie do kamer i rejestratorów wideo
System umożliwia połączenie z kamerami i rejestratorami wideo różnych producentów. Zapewniamy kompatybilność z typowymi urządzeniami oferowanymi przez kluczowych producentów takich jak HIKVISION, DAHUA, GANZ i inne. Do obsługi wideo nie są wymagane dodatkowe „wtyczki” czy inne komponenty, tak więc nie będzie konieczności instalowania ani konfigurowania dodatkowego oprogramowania.
TakTakTak
Serwery w bezpiecznej serwerowni
Serwery systemu Safestar są umieszczone w profesjonalnej i certyfikowanej serwerowni, tzw. data-center. Są one umieszczone w niezależnej zamykanej szafie. W serwerowni tej są zapewnione odpowiednie warunki środowiskowe takie jak temperatura i wilgotność. Zapewnione jest również odpowiednie zasilanie w postaci dwóch niezależnych obwodów zasilania oraz układu UPSów współpracujących z dwoma potężnymi agregatami prądotwórczymi. Fizyczny dostęp do serwerów jest ograniczony a każda osoba rejestrowana.
TakTakTak
Łącze internetowe po stronie serwerów
Zapewnimy bezpieczne i niezawodne połączenie internetowe z serwerami Safestar. Do serwerowni jest doprowadzonych ponad 10 różnych łączy internetowych, od różnych operatorów, co gwarantuje odpowiednią niezawodność a także najlepsze połączenia z innymi operatorami internetu.
TakTakTak
Szyfrowana transmisja danych
Połączenie z Safestar jest szyfrowane z wykorzystaniem protokołu HTTPS – takiego samego jaki stosuje się np. w bankowości internetowej. Gwarantuje do zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa dostępu do systemu a także przesyłanych danych.
TakTakTak
Opieka specjalistów IT
Nie musisz się martwić o zapewnienie właściwych ludzi, którzy będą opiekować się serwerami i oprogramowaniem. Robimy to my. Zatrudniamy wysokiej klasy programistów i administratorów tak więc opieka nad system jest na najwyższym poziomie. Weryfikujemy to poprzez okresowe audyty.
TakTakTak
Szkolenie on-line
Na początku zawsze jest wiele pytań i potrzebne jest wprowadzenie. Każdy klient otrzymuje od nas szkolenie z obsługi systemu w formie on-line.
TakTakTak
Pomoc techniczną e-mail
Zawsze możesz skorzystać z pomocy technicznej drogą e-mial. Nasz system automatycznie odbierze Twoją wiadomość i zarejestruje ją pod konkretnym numerem a następnie przekaże odpowiedniej osoby, która pomoże Ci udzielając merytorycznej odpowiedzi.
TakTakTak
Aplikacje mobilne
Wraz z dostępem do systemu otrzymujesz możliwość skorzystania z bezpłatnych aplikacji mobilnych SafestarGO i SafestarPatrol. Szczegółowy opis przeznaczenia i funkcjonalności tych aplikacji znajdziesz w zakładce System.
TakTakTak
Wersje demo modułów ochrony fizycznej i obsługi serwisowej
W systemie są dostępne wersje demonstracyjne modułów specjalistycznych dla ochrony fizycznej i obsługi serwisowej. Umożliwiamy bezpłatne zapoznanie się i sprawdzenie działania tych modułów.
TakTakTak
Moduł ochrony fizycznej
Jeden z modułów specjalistycznych dedykowany dla ochrony fizycznej – zawiera między innymi książki obiektowe.
TakTak
Kopie zapasowe
Nie martwisz się o kopie zapasowe danych. My je robimy za Ciebie, są w bezpiecznym miejscu i zawsze można po nie sięgnąć.
TakTak
Zapasowe data-center
Serwery Safestar są rozlokowane w dwóch lokalizacjach na terenie Polski. Oznacza to, że w razie bardzo poważnej awarii w pierwszej z nich, klienci otrzymują dostęp do systemu na serwerach zlokalizowanej w drugiej serwerowni. Dzięki temu nie musisz się martwić co się stanie w razie katastrofy czy pożaru…
TakTak
Dodatkowe 2 szkolenia on-line
Na początku jest więcej pytań i dlatego jest potrzebne większe wsparcie. Dodatkowe 2 szkolenia on-line to dodatkowa specjalistyczna wiedza, która przyda Ci się na starcie pracy z systemem. Szkolenia te można wykorzystać w dowolnym momencie.
TakTak
Pomoc techniczną e-mail premium
Pomoc techniczna świadczona przez e-mail z gwarantowanym czasem odpowiedzi – doskonała opcja dla bardziej zaawansowanych użytkowników.
TakTak
Podłączenie odbiorników klienta
Możliwość polegająca na podłączeniu odbiorników sygnałów alarmowych znajdujących się w siedzibie lub obiektach klienta. Takimi odbiornikami mogą być zarówno komputery z zainstalowanym oprogramowaniem odbiorczym (np. OSM, SMET, itp) jak i urządzenia odbiorcze ( radiowe lub telefoniczne). Posiadamy odpowiednie rozwiązania umożliwiające przesyłanie protokołu RS232 przez internet.
TakTak
Wysyłka SMSów
Dla klientów posiadających podpisaną umową oferowana jest opcja wysyłania SMSów z wiadomościami o alertach lub inne powiadomienia dla klientów. Wysyłka odbywa się automatycznie i nie ma konieczności dokupowania i instalacji dodatkowego sprzętu lub abonamentów gsm.
Tak*Tak*
Migracja bazy danych
Wykonujemy migrację bazy danych z innych systemów lub plików. Dane porządkujemy i odpowiednio importujemy do systemu Safestar. Następnie masz możliwość weryfikacji poprawności tych danych. Znacznie ułatwia to i przyspiesza rozpoczęcie pracy na systemie.
Tak
Indywidualne konsultacje techniczne
Indywidualne rozmowy telefoniczne mające na celu rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych po stronie klienta. W fazie wdrożenia jest do wykorzystania godzina tygodniowo w fazie użytkowania to godzina miesięcznie.
Tak
Własny logotyp – personalizacja
Pomagamy rozwijać Twoją markę. Twój logotyp umieścimy w aplikacji mobilnej SafestarGO, oknie logowania i interfejsie systemu oraz raportach w formie PDF. Dodatkowo otrzymasz indywidualną domenę internetową, wg schematu: [twoja_nazwa].safestar.pl
Tak
Telefoniczna pomoc techniczna
Otrzymujesz możliwość uzyskania telefonicznej pomocy technicznej w dni robocze w godzinach pracy.
Tak
Moduł VoIP
Moduł umożliwiający komunikację głosową miedzy centrum monitoringu a chronionymi obiektami. Dodatkowo istnieje również możliwość podpięcia „lini miejskiej” SIP należącej do klienta. Operator bezpośrednio z konsoli alarmowej może wykonywać bezpłatne połączenie głosowe z głośnikiem lub domofonem IP. Można również wykonywać połączenia telefoniczne.
Tak*
Moduł obsługi serwisowej
Moduł wspierający pracę serwisantów i współpracę miedzy centrum monitoringu a działem technicznym.
Tak*
Indywidualny modem GSM w data-center
Klient może umieścić własny modem gsm w data-center Safestar. Zapewniamy podłączenie, niezbędne parametry pracy modemu oraz opiekę serwisową. Przy takiej konfiguracji, klient może odbierać i wysyłać SMSy z wykorzystaniem własnej karty SIM (własnego numeru). Usługa ta wiąże się z dodatkową opłatą, zgodnie z ofertą.
Tak*
* – może się wiązać z dodatkowymi opłatami zgodnie z ofertą